Thursday, April 27, 2006

Rabun Warna


Masa aku kat kampung awal bulan ini, aku baca satu suratkhabar dan terjumpa artikel ini. Aku rasa macam ada yang tak kena. Lepas tu baru aku perasan. Nak cerita pasal warna, tapi yang ada cuma hitam, putih dan kelabu. (Kosmo, Utusan Malaysia atau Berita Harian? aku tak ingat)

******
Wahahah terima kasih blackpurple... tengah-tengah meraba dalam gelap, ada orang bagi lampu picit, lengkap dengan bateri. Daaaahhh ada link kat tepi tu. Aku letak kau punya dulu, sebagai tanda terima kasih
.

5 Comments:

Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Baru-baru ini surat khabar Metro siarkan berita pasal kematian Tun Ghafar di front page pun dalam hitam putih.... itu tanda berkabung agaknya..

Hehehe...
Sebelum terus meraba-raba dan terlanggar pokok ataupun termasuk perigi, lebih baik aku pimpin dan tunjukkan jalan.... thanks bro'..

6:09 AM, April 28, 2006  
Anonymous Anonymous said...

bad.. awat ko tak letak aku nye skalik?? hehehe.. walaupon aku jrg ber'blogging' (almaklum.. aku ni slalu bz.. ko jer yg byk mase terluang.. :P).. tp aku rajin gak update gambar anak2 aku..

kdg2 menarik gak tgk org lain dok buat blog.. tp... aku ni malas laa.. tatau aper nak tulih.. :D

10:16 AM, April 28, 2006  
Blogger Rie said...

walaupun hitam putih tu warna tapi mesti kena denga ceritanya kan.

8:18 AM, April 29, 2006  
Blogger JBM8141 said...

bp
dulu kat sekolah warna merah tanda aku berkabung.

intan
sabo leee. aku tengah listkan nih. tak lupa ko punye. aku free lepas maghrib je, cik kak oiii. haaa gambar lagi bagus, picture speaks thousand words.

esis
ha ah, penat je model tu posing nak tunjuk rambut kaler sabut kelapa.

1:18 PM, April 29, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

12:53 AM, July 22, 2006  

Post a Comment

<< Home