Thursday, November 09, 2006

Selamat

Selamat Hari Raya. Masih boleh diucapkan, bukan?

Hari raya tahun ini, aku rasakan seakan lain dari tahun-tahun biasa. Pertamanya, aku sedih bila menjelang malam raya kerana Ramadhan telah sampai ke penghujung. Hah, macamlah baik sangat. Kau tahu mengapa aku sedih? Kerana aku betul-betul tidak merasa gangguan syaitan sepanjang bulan Ramadhan. Aman. Oh di Malaysia lah. Dan apabila tiba malam raya, bisikan-bisikan itu mula kelihatan. Dan selama 11 bulan seterusnya, perjuangan menentang syaitan di dalam hari dan fikiran terus berlangsung sehingga tiba Ramadhan yang akan datang.

HA tengok... baru aku nak update blog ada je masalah yang datang. Ada alarm kat Mobile Switching Server aku...

3 Comments:

Blogger blackpurple @ jowopinter said...

Selamat.

Dugaan dan ujian datang tak mengira masa, tempat dan waktu bro'..

hehehe

3:17 PM, November 10, 2006  
Blogger fajar said...

:). dugaan, dugaan. cabaran. aduhai, bisakah hati ini terus bertahan?

5:56 AM, November 14, 2006  
Anonymous Anonymous said...

bp
betul la bp. Teringat ayat Quran, bagaimana manusia ini boleh mengatakan mereka beriman sedangkan mereka belum diuji.

Fajar
C'est la vie. Kau kat oversea nanti, kau perlu lebih dari sekadar hati. Good luck.

4:26 AM, November 27, 2006  

Post a Comment

<< Home