Friday, June 30, 2006

Wishes

sambung balik cerita bersalin...

Selepas selesai segala urusan di dalam bilik bersalin tersebut, aku mula mengutuskan berita gembira kepada keluarga, saudara mara dan sahabat handai. Sudah pasti menerusi SMS, takkan aku nak call sorang2. aku cuma membuat panggilan kepada keempat2 ibu bapa aku. Hah, macam-macam balasan SMS aku dapat.

tahniah. teruskan dengan sujud syukur - Haji Mahyudin/HajiNMC *Orait Haji, thanks untuk segala nasihat*

alhamdulillah.tahniah.bad!majlis perkahwinan aku pada 6 ogos 06. jemput hadir sekeluarga. - Adli *alhamdulillah... akhirnya!*

tahniah.sibuk2 pun sempat projek tu. hehe - Acit *Engkau bila pulak, Acit?*

tahniah bad.moga bertambah bahagia hendaknya. slmt bgn malam ;p - Kak Sempoii *Nasib baik ada World Cup*

boleh kita berbesan, anak abg mohsin pompuan 290506 - Abg Mohsin *haa senang balik kedah sekali nanti ek*

tahniah!tp rosh kata pompuan? dah ada namanya? - Kak Elaira *Huh, Rosh demam?*

tahniah bard,telah menjadi ayah buat kali ke-2.tahniah dh ada sepasang.wah! lahir sehari selepas bebas imam ab bakar bashir. - Nurul pero2 *Nurul, kau ni memang seorang pemberi nama la*

tahniah bad.. doakan juga rumahtangga yg br nak masuk 2 minggu ni - Susi *Ooo, kawin tak bagitau aku*

alhamdulillah.tahniah bang.apa nama anak?bole la main bola ngan anak aku.he he. - Caal *Anak aku main posisi referee, boleh?*

alhamdulillah.mudah-mudahan Allah rahmati anak kita berkat junjungan besar Nabi Muhammad.Abang Pat cadangkan kerakyatan Malaysia ikut ibunya, jangan kerakyatan Bangladesh ikut bapanya - Abg Pat *yang penting bukan kerakyatan Israel!!! hahaha*

...Ojit tanya rempah ratus dia mana, hang ada letak mana2 tak? - Apeng *Pak Din rembat kot?*

berita gempar!fadil abu samah sudah dijumpai, polo jumpa dia ptg ni kat tmn melati gombak - Nasir *Fadil masih hidup???*

Siapa ni? - *(dahulunya nombor ini digunakan oleh kawan aku)*.

Terima kasih lah kepada mereka yang turut bergembira dan mendoakan keselamatan keluarga aku.

2 Comments:

Blogger blackpurple @ jowopinter said...

meriah...meriah.... apa lagi yang dapat dikatakan lagi...

selamat..selamat...selamat sajalah. anda bercerita, yang membacanya dapat menggambarkan keterujaan anda itu.. he he he..

10:52 AM, July 03, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read » » »

1:18 PM, March 05, 2007  

Post a Comment

<< Home